15UY0204-5 ÇAĞRI MERKEZİ TAKIM LİDERİ BELGELENDİRME PROGRAMI
15UY0204-5 Çağrı Merkezi Takım Lideri Seviye 5 ; iş sağlığı ve güvenliği, çevre koruma ve kalite gereklilikleri çerçevesinde; çalışma öncesi hazırlık yaparak operasyonun yürütülmesini sağlayan, operasyon içerisinde insan kaynakları süreçlerinin uygulanmasına destek veren, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını kullanan ve mesleki gelişim faaliyetlerini yürüten nitelikli kişidir. Çağrı Merkezi Takım Lideri (Seviye 5) mevcut ve potansiyel müşteriler ile çağrı merkezleri üzerinden kurulan iletişimi yürüten müşteri temsilcilerinden oluşan grubu yönetir. Çağrı Merkezi Takım Lideri (Seviye 5) müşterilerin bilgi, işlem, satış, şikâyet, öneri ve benzeri içerikli çağrılarının müşteri memnuniyeti, kalite hedefleri ve iş talimatları doğrultusunda gerçekleştirilmesini sağlar, kendisine bağlı müşteri temsilcilerinin belirlenen standartlar dâhilinde hizmet verdiğini kontrol eder.
15UY0204-5 ÇAĞRI MERKEZİ TAKIM LİDERİ BELGELENDİRME PROGRAMI (ŞARTNAME)